Oh my god! Är det här det bästa??

Jag snackar om tv.
Mums, popcornen är klara soffan städad från tuggben och hundleksaker. Det är den absolut bästa sändningstiden så kom igen, ge mig något bra att titta på.

Haha! Trodde jag det? Ne, tv visar bortskämda brudar på andra sidan jordklotet, fulla tonåringar som knullar runt på någon stran i Tylösand eller ett, två, tre olika inredningsprogram på olika kanaler!
Jaha... Har vi så jävla tråkiga liv att vi måste sitta och titta på fylleriet i sommarsverige? Det är inte de i serien som är patetiska, det är vi som tittar.

Och vi tittar! Annars skulle ju inte programmen vara kvar. Vi tittar för det visas ju inget annat!
Och hur vuxen låter inte jag just nu?=) Haha! Klart att det är kul ibland, men nivån är väldigt låg.
Jag tycker ju att det borde finnas någonting annat att sända än folks underliv på nåfon sönderbränd pajas som ankrat.

Eller så börjar till och med JAG bli för gammal. Botox nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0