Ring ring! Iphone? Yes please.

Den lilla, lilla klumpen som ligger i handväskan eller i byxfickan och vibrerar och låter vid samtal, är en utav världens bästa uppfinningar!
Jag är en usel mobilinehavare. Just för att jag aldrig tar med mig telefonen så jag svarar aldrig. Eller så har jag på ljudlöst och hör då inte om någon ringer. ELLER, så är det crapie täckning där jag är jämt!

Trots allt det så älskar jag min telefon! När jag behöver det så finns den där. Oftast. Kan ligga utan batteri där jag la den sist, någonstans.
Ska jag köra bil själv är mobilen alltid med (av eller på) ifall det skulle hända något. När jag handlar vill jag ha mobilen med och när det är långa väntetider är den ett perfekt sällskap. Jag använder mer min mobil till facebook än jag använder min vanliga dator. En iphone är ju en sorts dator i sig.

Mina vänner. Jag är inte asocial eller dryg. Jag svarar när jag ser eller hör telefonen. Jag är bara lite tankspridd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0