Som en krönika

Ja, hej och hallå.
Den här bloggen kommer skrivas på ett sätt som liknar en krönika. Det kan förklaras så lätt. Det är på det skrivsättet jag väljer att framföra mina inlägg. Inläggen kan handla om allt mellan himmel och jord, i stort sett det jag har i huvudet för stunden och känner att jag måste skriva av mig. Ibland är det blankt och då kan det ta ett tag innan jag uppdaterar. Jag ska vara ärlig och bekänna att jag gör det här mest för min egen skull, men kan andra läsa och underhållas så är det med glädje jag skriver även för er.

Jag är rätt personlig i mina åsikter och kommer dela med mig av mer än mina tankar. Jag kommer dela med mig av min vardag för den kommer återspeglas i mina åsikter.

Åh, vad byrokratiskt min press blev. Jag är inte såå tråkig. Jag lovar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0